9 Haziran 2014 Pazartesi

Mim#2 Nedir Ne Değildir?


Mim cevaplıyorum.
Gözlerim kapalı.
Gerçekten gözlerim kapalı. Ben rahat yatağımda uzanırken kardeşim htcsk bu mimi yazıyor. Henüz blogumla ilgilenemiyorum olmaması gereken sebeplerden dolayı ama mim olunca sorular dikkatimi çekmekte. Şimdi cevaplama sırası deyip cevaplara geçmek üzereyken kardeşim htcsk insan mimleyene bir teşekkür eder diye hatırlatma gereği duyunca kendimi hiç de zorunlu hissetmedim çünkü beni mimle diye zorlayan da bendim yani teşekkürü hak etmiyor. İşte soru ve cevaplar:

  • Blog açma hikayeniz nedir?
Kardeşim htcsk namı değer LoverK (kıkıkıkı)  yazılarımın daha çok kitleye ulaşmasını istedi. Kağıtlara yazıp bu yazıların yerlerde, çöpte, kitap aralarında harcanmasına dayanamadı ve benden blog açmamı istedi. Ne dedi de yapmadım ki? Açtım ama unuttuğu bir şey var ben koç kadınıyım. Bitirici değil başlatıcıyım.

  • Blog isminiz nereden geliyor?

Bir balkon konuşmasında.

  • Hangi mevsimi seversiniz?
Yaşayıp hissedebildiği her mevsim güzeldir insan için lakin benim mevsimim kış! Yazın terliyim diye sarılmaz kimse birbirine, kışın sıcak bir yer sıcak insan aranır.

  • Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Soğuk havada üzerine alınan bir battaniye.

  • Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Kırmızı ruj sürüp silmek, eyelinerı hiç sürmemek.

  • Blog yazmak size ne kazandırdı?
Çok şey kaybettirdi. Bloga yazana kadar her yer, her defter arası benim yazılarımla doluydu. Onları bloga geçirmek için topladım, gören varsa söylesin.

  • Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okuyup daha doğru yazmak.

  • Şiir mi roman mı hikaye mi?
Şiir mi roman mı hikaye mi? Hikaye, roman, şiir
...masal, deneme, makale, fıkra...
Sevgiliden şiir, aşkımızın hikayesi, hayatlarımızın romanı.
  • En çok etkilendiğin film?
Alvin ve Sincaplar.
Ayy Alvin, yine gülmekten ağlattın beni.
  • Hangi tür kitap/film?
Her tür kitap; korku filmi, tarihi filmler.
  • Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İş hayatı.
  • Kitap okumak mı film izlemek?
Film izlemek [nasılsa filme,diziye dönüşüyorlar:)]
  • Klasik giyim mi spor giyim mi?
Spor giyim.
  • Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Kitap, defter, duş.
  • En sevdiğiniz yemek?
Yeşil fasulye.
  • En sevdiğiniz dizi?
Yedi Güzel Adam ve diğerleri.
  • Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Kendimden klonlamak.
  • Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Gecesi.
Geceyi hasta olana sor demişler.
  • Alınacak listen var mı?
Kafamda evet.
  • İlk aldığın makyaj malzemesi?
Parlatıcı. 

Hepinizi mimliyorum! 
Nice mimlere...


1 yorum:

  1. hah haaaaa valla çok güldüüm. ay bilemedim bence ikiniz de komiksiniz işteeeee :)

    YanıtlaSil